|mirrimo|

Mitt liv i bild & text

Förkyld!

Publicerad 2014-04-29 21:14:01 i diary,

Jaha, och där blev jag dunder förkyld! Hostar sönder halsen, nyser och täppt i näsan så jag tror jag dör. Så känns det. Nässprej, näsdukar, vatten och Ipren är mina bästa vänner för tillfället. Mini har klarat sig bra hittills, men hörde lite idag att hon va lite snorig. Hoppas det bara va tillfälligt!! (Peppar peppar) 
Jag vill gärna bli av med mitt. Förmodligen från i lördags när vi gick ute med Hippan som jag blev förkyld. För på söndagen va jag helt färdig! 
Men när det är så fint väder som det är kan man ju inte sitta inne, och har jag balkongdörren öppen för mycket flyger det in massa bin. Har troligtvis ett bi-bo ovanför fönstret ut mot balkongen för det flyger mängder med bin. Och mini som är så nyfiken skulle säkert bli stucken, vilket jag inte vill så... Men vi sitter ute i trädgården ist. Lika skönt det. Och där kan hon springa omkring mer! 
 
Och just i denna stund som jag skriver blåser det typ storm utanför fönstret. Mysigt att veta att man sitter inne med filten runt benen och slipper vara ute i stormens öga! 
 
Dock blir det det nog en tidig kväll här då jag är helt färdig ikväll också. Mini ville inte heller lägga sig denna kväll så det blev några turer upp och ner, men nu har hon snart sovit 1,5 timme iaf. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela