|mirrimo|

Mitt liv i bild & text

Hjärta

Publicerad 2014-04-02 22:44:44 i diary,

Idag har vi varit och pluggat och liten har varit på dagis. Som vanligt. Efter gick vi till Waynes och fikade med syster. Rostad bagle med cream cheese och kaffe. Sen mötes vi upp igen lite senare. Hon skulle bara hem till sin vän och hämta en liten hundvalp som hon skulle passa i några timmar. En 11 veckors labrador hundvalp. Super söt men ouppfostrad. Den hette Kiwi, jag sa fruktsallad. Men man kan la inte begära underverk på nån vecka...så liten fick titta på den på håll. För Kiwi ville gärna nafsa och jag kände inte för att liten skulle bli hundbiten. Men hon va nöjd ändå. Skrattade så hjärtligt. Helt underbart ljud i mammas öron. 
 
Förundras över att jag faktiskt är mamma till denna lilla varelse (barnet inte hunden) -hihi-
Hon äger hela mitt hjärta och jag älskar henne över allt annat på jorden. Kan komma på mig själv med att sitta och titta på henne i flera minuter. Och att se henne sova är så rofyllt, man smälter. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela