|mirrimo|

Mitt liv i bild & text

Sommarkänslor

Publicerad 2014-04-14 21:26:27 i diary,

 
Nu va det ett tag sen som jag skrev här men det har varit lite mycket nu. 
 
Funderar på när jag skrev sist men det måste ha varit efter Spira...
 
Vi har varit på påsk pyssel på lillans dagis. Jag och mamma pysslade medan skruttan sprang omkring och gjorde allt annat. Men vi fick lite påsk pyssel med oss hem iaf. 
 
Vi har också hunnit med att gå långpromenad med familjen Wingård. Men det är nån vecka sen. Det kändes i fötterna dagen efter. Hade inte med mig mina gympaskor hem, så jag gick i converse. Inte så bra direkt. 
Men en det va mysigt och sen på kvällen blev vi bjudna på våfflor hos fam. Svensson innan jag och skruttan kom hem till oss igen. 
 
Idag har har vi varit hemma och tagit det lugnt. Skruttan har sprungit omkring i gräset, satt ute i solen och läste lite böcker. Sen på kvällen följde vi mamma ner och då passade hon på att springa ut i bara strumpor! Härlig känsla. Men imon ska vi tillbaka till dagis igen! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela