|mirrimo|

Mitt liv i bild & text

Friskförklarar

Publicerad 2014-03-25 21:10:44 i diary,

Nu är vi ÄNTLIGEN friska igen. Och jag hoppas verkligen att det håller i sig mer än nån vecka, som det gjorde sist. Är trött på att vara hemma och inte kunna göra nått och skruttan känner nog samma.
 
Därför har jag inte skrivit på ett tag, man orkar inte när man är själv med ett sjukt barn och sen blir man själv sjuk.
Det senaste har hon bara varit i famnen och vill bara leka om jag sitter med henne på golvet eller med henne i knät på golvet. Man kan säga att man inte får mycket gjort då. Och under den tiden så sov hon så dåligt och vaknade flera gånger under natten, vilket gör att jag också sover väldigt dåligt. Det känns i kroppen. 
MEN igår natt vaknade hon bara en gång-glädje. Så nu kanske hon återgår som vi hade det innan vi började dagis-sova hela nätter. 
 
I söndags va vi i Korskyrkan på Gudstjänst. Min gospelkör Felicity (som jag va med i under Göteborgsperioden) va där och sjöng. Det va så kul att träffa alla igen och lyssna på dom. Även lillskruttan tyckte om musiken. Samtidigt så blev saknaden till Göteborg sig påmind. Åh vad jag vill tillbaka till Göteborg. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela