|mirrimo|

Mitt liv i bild & text

Trött mamma

Publicerad 2014-03-13 21:27:05 i diary,

Nu när Lill-tösen är så förkyld får varken hon eller jag mycket sömn under natten. Men hon får ju mer sömn än mig iaf, den saken är klar. Känner att jag inte riktigt tänker klart. Men vad gör det, vi har ju tagit helg nu. Hoppas bara att hon sover bättre i natt. Fast det hoppas jag ju varje natt. Får väl försöka vila när hon vilar imon annars. Men då vill man ju göra saker man inte hinner eller kan när hon är vaken. Svårt val, men ibland får man låta alla måsten vara för att vila så man faktiskt orkar med allt annat. 
 
Men nu har hon faktiskt sovit i hela 20 min. Så jag hinner göra ett litet inlägg här. Det är lyx för mig. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela