|mirrimo|

Mitt liv i bild & text

utvecklingssamtal

Publicerad 2014-03-10 22:09:31 i diary,

Idag har jag varit på lillskruttans första utvecklingssamtal. Ett bra samtal. Det går så bra för henne och det va roligt att se att fröknarna också har lagt märke till saker som hon gillar. Samma saker som jag ser här hemma. Hon fick också väldigt mycket beröm. -stolt mamma-
Hon är också en av dom som redan kan äta själv med bestick-gaffel. Väldigt kul att höra att hon är väldigt social och tar kontakt med de andra barnen. Under samtalet kom jag på mig själv med att tänka på hur lik hon faktiskt är mig. Kul. Iakttar och är alltid glad och busar och leker med sina kompisar.

Efter att vi kom hem har vi bara myst. I helgen blev hon förkyld...igen!! Att börja dagis har ju både sina för- och nackdelar om man säger så. Men jag är glad att hon trivs så bra på dagis och att hennes fröknar tycker om henne. Det gör allt lättare att lämna henne på morgonen när hon storgråter, sträcker armarna mot mig och skriker mamma. Det gör så ont i hjärtat men jag vet om att hon är i goda händer. OCH som jag misstänkte-så fort jag gått och hon får nått annat att tänka på, har hon glömt mig och blir glad och på bushumör igen. Det är min tjej det! Alltid glad-precis som sin mamma!!




 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela