|mirrimo|

Mitt liv i bild & text

vårväder

Publicerad 2014-03-12 19:10:39 i diary,

Idag har vi varit ute och busat i trädgården igen. Lillskruttan älskar att vara ute och leka nu när hon slipper den stora overallen. Nu kan hon gå utan att hon snubblar på den. Så hon vill vara ut hela tiden, aldrig gå in. Men jag klagar inte nu när det är så fint väder ute. Jag sitter i solen och njuter och hon springer runt i gräset. Perfekt deal.

Vi är dock fortfarande jätte förkylda. Jag som trodde att det bara va allergi, men tänk så fel jag hade. Har blivit förkyld och feber ikväll. Inte så kul. Kan inte säga att mitt tålamod är på topp just nu. Och hon väljer att testa tålamodet just ikväll. Kan också bero på att vi sover lite dåligt nu när hon är så täppt att hon vaknar flera gånger varje natt av just täppt i näsan. Så jag sover inte heller jätte mycket tyvärr. Det känner man av under den, eller sena eftermiddagen.

Så det blir en tidig kväll för oss båda, då jag inte är 100% och hon är jätte trött av förkylningen. Dock på ett väldigt bra humör, så det underlättar ju lite. Men vi hade en lagom kul skrik- och gråt session idag på bussen. Just idag bestämde hon sig för att 'jag vill inte sitta ner i bussen, jag vill gå eller stå. Jag vill inte heller sitta i vagnen, det är tråkigt.' Tur att det bara va halva resan kvar då.....-ironi-
 
Ja nu säger vi iaf god natt med några bilder från i em när vi va ute i trädgården.



 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela