|mirrimo|

Mitt liv i bild & text

Rethostan

Publicerad 2014-05-02 21:50:54 i diary,

Allergin och förkylningen sitter fortfarande i. Särskilt hostan. Jag blir galen! Att prata gör det inte bättre, men hur lätt är det att vara tyst hela tiden. Så mina bästa vänner som jag alltid har med mig just nu är: 
- näsdukar
- nässprej
- zyx halstabletter. 
- flaska vatten
Men man kunde ju haft det sämre, jag lever ju iaf. Men så fort jag skrattar börjar jag att hosta. Pratar jag, börjar jag hosta...allt jag gör innefattar hosta. 
Och nu har ju mini också blivit förkyld. Men det va ju väntat, även om jag hade hoppats på att hon skulle slippa. Men den turen hade vi inte.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela